Vi gör allt kort ..

Tävlade förra helgen och det gick super verkligen :D 3 segrar och en 3dje plats :) ! (om nån fattar)
Sen i veckan har de vart typ som vanligt , har vart med lollo och varit i stallet. HAHA de roligaste har nog fan vart när jag skulle till lollo direkt efter stallet och hade med mej kläder så jag skulle byta om, men glömmer skor och strumpor såklart så kommer där med mina stallskor som den lilla tönten jag är ^^!
men sen har de inte vart så speciellt.
_______________________________

och som alla kke vet så är det snö ute nu -.- och jag tävlar imorgon ... (Inte en "slasktävling" till tack :s )

Lite K på de inlägget men men ;)

Bild från tävlingen förra helgen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: