skypee..

efter tävlingen igår som gick riktigt bra med Flexen och även ganska bra med Fenella åkte jag till Lovisa och MÖÖS, hehe gick till afärn men den va stängt så då tog vi nån random buss tilstan och köpte lite godis och sånt ;) Fredrik kom även sen efter ett litet tag och sen va vi ute och luffade lite. sen så blablabla .....!
somnade sent ... vaknade sent ..... lollo skulle bort så åkte hem vid 16.30. Satte mig vid datan när jag komit hem och så har jag snackat i skype och letar efter ett nytt redigeringsprogram då de gamla har lagts ner :O! (har hittat ett nytt) X)) 

men vi höres  ;)  // amanda <3

bild niklas skickade som han ritade på paint förr xD haha söt ;) ...  ----->

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: